都心住環境の経済的価値分析 |
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Analysis of economic value of urban residential environment |
ロードサイド型コンパクトシティに関する研究 |
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Study on a Roadside type Compact City |
首都圏における高齢者の空間分布に関する研究 |
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Research on the spatial distribution of elderly people |
宅地の更新に影響を与える街区構造~GISによる分析~ |
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Effects of the Block Structure on Rebuilding Houses and Migration Behaviors |
郊外住宅地における空閑地の地理的分布と活用方法に関する研究 |
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A study on geographical distribution and management of vacant lots in subrban areas |
地名に対する空間把握の研究 |
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study of the spatial perception of place names |
介護保険福祉施設及び障害者福祉施設の施設コンフリクトについて |
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About the institution conflict of nursing-care-insurance welfare facilities and a welfare-of-handicapped-persons institution |
緑化義務の面積要件による地価への影響について |
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Impact Analysis of Greening Regulations on land prices |
首都圏における地震被災時帰宅行動の実証分析 |
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An empirical analysis on going-home behavior in Tokyo Metropolitan Area after being hit by an earthquake |
社会階層による居住分化の変遷とそのメカニズムに関する研究 |
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Study on change and mechanism of social class based residential segregation |
普遍的最速フロー型緊急避難モデルの大規模計算への拡張と大阪市の津波避難ビルの立地評価への応用 |
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Applying an Emergency Evacuation Model using the Universally Quickest Flow to High Performance Computing and Locational Evaluation of Tsunami Evacuation Buildings in Osaka City |
大規模移動データを用いた都市空間における人々の流動分析 |
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Analysis of Person Flows in urban Areas Using Mass Trip Data |
災害時の一時集合場所の立地が周辺地価に与える影響について |
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The impact of the temporary evacuation area on the land prices |
土木インフラによる都市の分断に関する研究 |
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study on the division of the city by infrastructure |
居住地域環境が日常身体活動に及ぼす影響に関する調査研究 |
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Effects of neighborhood environments on physical activity |
東京の繁華街の高層化と変容に関する研究 |
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Transformation and Verticalization of Downtown Areas in Tokyo |
東京23区における超高層建築の動向 |
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Trend of Skyscrapers in Tokyo's 23 Ward |
普遍的最速フローを用いた津波浸水域避難シミュレーション |
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Evacuation simulation by the Universally Quickest Flow for Tsunami inundation areas |
地方都市の人口減少を背景とした将来の集約型都市構造のあり方に関する研究 |
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Future Compact City Design with Considering Depopulation in Provincial Town |
首都圏における交通利便性と人口集積の空間分析 |
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Spatial analysis of relationship between transport accessibility and population concentration in Tokyo metropolitan area |